Welkom - Reisverslag uit As, België van Tom Maya en Lars Inthof - Theunissen - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit As, België van Tom Maya en Lars Inthof - Theunissen - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: tommayalars

Blijf op de hoogte en volg Tom Maya en Lars

09 Maart 2012 | België, As

Hoi allemaal!

3 Regenjassen, 1 peperkoek, 1 tube zonnebrandcrème factor 50, 3 neussprays, 2 piraatjes, 1 lijst met persoonlijke gegevens van 30 vreemden, 17 pasfoto's, 1 paraplu en nog zo'n 30 kilo bagage (verdeeld over een bescheiden rugzak en een megakoffer waar makkelijk een hele Vietnamees in past). We zijn er klaar voor!

Morgen vertrekken we om 13.00 uur vanaf Schiphol waarna we na een korte stop in Moskou (we vliegen met Aeroflot..)zondag om 9.00 uur (uurtje of 6 tijdsverschil)hopen te landen in Hanoi.

We hebben enorm veel zin om weer naar Azië te gaan en zijn erg benieuwd hoe Lars het gaat vinden.
Nu verheugt hij zich vooral op laaaaang in het vliegtuig zitten. Wat dat betreft gaat hij in elk geval zijn zin krijgen.

Meer nieuws binnenkort uit Vietnam!
Groetjes
Tom, Maya en Lars

p.s.wil je op de hoogte blijven van alle reisverhalen van ons schrijf je dan in voor de mailinglist van tommayalars en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag. Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina.
p.p.s zelf een berichtje achterlaten voor ons vinden we ook erg leuk!

• 09 Maart 2012 - 15:34

Yvonne Van Der Laan:

Heel veel plezier samen!
    Vietnam heeft het bij ons wegens moesson in aantocht niet gehaald tijdens de wereldreis, dus ik ben heeeeel benieuwd naar jullie verhalen.

• 10 Maart 2012 - 07:00

Ann:

Amuseer jullie! Geniet met volle teugen van deze mooie reis! Dikke kussen van ons xxx

• 10 Maart 2012 - 12:18

Ann En Lieze:

Geniet er van!! Hopelijk hebben jullie een prachtige tijd daar. Lieze zal Lars wel missen. Groetjes

• 10 Maart 2012 - 20:11

Bo:

zijn jullie weg dat wisten we niet een fijne reis groetjes aan lars

• 11 Maart 2012 - 00:32

Chantalle :

Hallo Tom, Maya en Lars! Heeeeel veel plezier in het verre Vietnam, met hopelijk genoeg zonneschijn ;-)